18 Ekim 2016 Salı

Flormar Back To Scholl Serisi


 Merhabalar,

Herkese iyi haftalar dilerim. Flormar'ın yeni serisini yazmakta biraz geç kalmış olabilirim. Beni takip edenler bilirler İnstagram'dan daha önce paylaşmıştım. Kutuyu ilk açtığımda şahane bir çiçek kokusu bütün odayı sardı. Aşağıda gözüken yüz yıkama jeli ben genelde böyle formdaki jelleri elim ile uygulamıyorum. Yüz temizleme makinem olduğu için onun fırçası sayesinde yıkama jelini kullandığımda çok daha iyi sonuç alıyorum.


BB Crem göndermişler biri mat diğeri ise daha ıslak bitişli. Şuan her ikisine de elimi süremedim. Ürün fazlam olduğu için önce elimdekileri bitirip daha sonra kendilerine geçeceğim.

Bir diğeri de çicek gibi kokan şahane tonic göndermişler. Cildimizi özellikle çok makyaj yapanlar olarak temizlemek bizim ilk görevimiz. Tonic seçerken cildi hem nelendirmeli hem de kirli tabakalardan arındırması gerektiğini düşünüyorum.

Gelelim tatlış rujlarına yani yeniden okula gidesim geldi :) Gerçi bordoya kaçan ruj çok okulluk değil ama ortada olan gül kurusu rengi bence tam okula giderken hafif sürülebilecek rujlardan :) Açıkçası bizim zamanımızda sadece Lip Balm sürmeye cesaret ediyorduk.

Maskara ve maskara bazı göndermişler ama ne yazık ki bu ürün grubundan çok fazla olduğu için hiç açmadım. Çünkü bir kere hava ile temas eden bir ürününüz varsa hem çabuk kuruyor ve mutlaka hemen kullanıp bitirmeniz gerekiyor. Açtığınız andan itibaren 2 yıl kullanabilirsiniz sonrasında bayatlayacaktır.


Resimde çok net çıkmasa da bir de göz kremi göndermişler. Aslında göz kremi diyip geçmemek gerekiyor. Niye mi?
Çünkü gözlerimizin altını ve üstünü makyaja hazırlamak için çok iyi nemlendirmemiz şart bunu unutmamalıyız.

1 yorum:

  1. Bir türlü deneyemediğim ürünlerden gerçekten merak ediyorum oldukça :)

    YanıtlaSil