14 Ekim 2016 Cuma

Büyük Gratis Alışverişi



Merhabalar,

Başlıktan anlayacağınız gibi Büyük bir alışveriş yaptım. Tamda artık hiç bir şeye ihtiyacım yok derken sevgili Gratis şahane bir indirim yapmıştı. Bende merak ettiğim denemek istediğim ürünleri koşa koşa gidip almak istedim. Sleek markası iyi ki geldi diyerek başlamak istiyorum. Ben allık ve far paletini birde üstüne mat rujunu ve birde dudak kalemini kendim için seçmiş bulundum.

Aşağıdaki resimde aldığım cicileri görebilirsiniz. Far paletinin pigmenti orta düzeyde ama allık paletine bayıldım. Diğer allık paleti seçeneklerinin içerisinde iki toz bir de krem yapıda ürün yerleştirmesi yapmışlardı. Ben toz yapıda ürünleri daha çok sevdiğim için bu paleti aldım. Gerçekten renkleri muhteşem ve kalıcılıkları süper.




Bir diğer üründe bir önce ki yazımda yazdığım The Balm'ın Meet Matt Trimony far paleti. Detayları oradan inceleyebilirsiniz.

Bir diğer Ürün ise Wet n Wild kontör paleti ilk önce acaba kullanışlı olur mu diye çok düşündüm çünkü bu ürüne benzer bir çok ürünüm var. Dediğim gibi toz yapıda ürünlerden hoşlanıyorsanız ve uygun fiyatlı bir ürün arıyorsanız ve indirimde ise bence almanız gereken bir ürün :)



Benim uzun zamandır kullandığım ve kuru ciltler için çok iyi nem ve cilt kusurlarını kapatabilen şahane bir fondöten çoğu kişi bana hangi fondöteni tercih etmeliyim sorusunu sorduğunda eğer cildi yağlı değilse tek önerdiğim ürün denemediyseniz şans verin derim.

Evetttt son olarak eklips son bombası olan yeni çıkardığı fırçalarından tabi ki bende aldım :) umarım bu serinin devamı gelir çünkü bence çok ama çok başarılı diğer markalara deli gibi verdiğimiz paralara değmiyor gerçekten bir kaç yıkama sonrasında bile aynı kaldı ve herhangi bir dökülme yaşanmadı. Sanırım şuan gratis yine indirimde bence bunlarda aklınızda olsun :)


4 yorum:

  1. Alışveriş yazılarını okumaya bayılıyorum:) Aldıklarını güzel günlerde kullan.:)
    Ben bu sene alışverişte frenliyorum önce ürün bitirip sonra kendimi ödüllendirme derdindeyim bakalım ne kadar başarılı olacağım.:)

    YanıtlaSil
  2. gratise uğramam zamanım benimde geldi sanırım :) güle güle kullanın ;)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın. Wet n Wild'in kontür paletini bir çok kişide gördüm, merak uyandırdı doğrusu :)

    YanıtlaSil