27 Ocak 2016 Çarşamba

Pastel Moon Light Highlighter ( Pastel Aydınlatıcı)


Merhabalar,

Bu aralar özellikle akşam dışarı çıktığımda yada gün içerisinde özel bir yemek yada kutlamaya giderken kullandığım en sevdiğim aydınlatıcı diyebilirim. Pastel son zamanlarda bence bu konuda diğer markaları zorluyor. Özellikle Benefit'in aydınlatıcısı eş değerde gösteriliyor.

Aşağıdaki resimlerden tende nasıl durduğunu görebilirsiniz. Aydınlatıcı'nın yüzüme kattığı ışık oyununu ben çok seviyorum. Yüzünüzü daha canlı gösteriyor özellikle en çok burnunuza kontör yaptığınızda ve orta kısma aydınlatıcı kullandığınızda ki görüntüsü beni benden alıyor.

Pastel ürününü denemediyseniz ben canı gönülden tavsiye ediyorum fiyatını gerçekten unuttum ne söylesem yanlış olur ama diğer aydınlatıcı fiyatlarına göre çok uygun diyebilirim.

Sevgiler,
Ebru





4 yorum:

  1. Çok güzel bir aydınlatıcıya benziyor denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  2. Pembiş aydınlık bana hiç yakışmaz genelde ama yine de meraktan alacağım sanırım <3

    YanıtlaSil
  3. Bu arada bir çok blogda içeriğinin kötü olduğunu okudum ve bu yüzden almaktan vazgeçmiştim. Petrol ve türevleri bol bulunuyormuş

    YanıtlaSil
  4. Ne yazık ki Benefit ile kıyaslanabilecek bir pürüzsüzlüğü ya da ışıltı kalitesi yok. Ben de muadil olabilir diye düşünmüştüm ama denendiği zaman sonuç ne yazık ki öyle olmuyor:(

    YanıtlaSil