7 Ocak 2016 Perşembe

Misspera.com Alışverişim (Yves Saint Laurent)


Merhabalar,

Herkese mutlu yıllar iyi seneler :) Tabi bunu söylemekte birazcık geç kalmış olabilirim. Bu süreçte hastalıklar peşimi bırakmadığı için blogumla ilgilenemedim. Aslında hayatımdaki her şeyi boşlamış durumdayım kendime gelmek üzereyken tekrar bu sefer kendim rahatsızlandım. Şuan daha iyim daha iyi olacağım.

Konuyu dağıtmadan bu iki güzel üründen bahsetmek istiyorum. Markayı hepimiz çok iyi biliyoruz hah sanırım ilk akla gelen ürünlerin ne kadar pahallı olduğu :) Eee biraz öyle ne yapalım güzel olan şeyler bazen böyle olabiliyor. Özellikle göz altı sorunum olduğu için deli gibi kapatıcı arayan deneyen bir hanımefendi şeklinde ortalarda dolanıyorum. Şu zamana kadar kullandım ve yarısı bitti pof :)

Neticesi bence çok başarılı rengi iki numara ama yinede bana açık geldi üstüne mutlaka pudra ile sabitliyorum. Göz altında topaklanma istemiyorsanız mutlaka pudrayı sürmelisiniz.

Bir diğer üründe aşağıdaki resimde görmüş olduğunuz minnak rimel her yere götür cebinde bile fark edilmeyecek cinsten :) İşlevini sorarsanız kesinlikle kirpiklerinizi ayırmada uzatmada çok başarılı ama benim istediğim etkiyi veremedi. Yani bir kirpik etkisi yaratacak durumu yok neyse ki ben bunları indirimden ve merakımdan almıştım. Yoksa bu rimelin asla büyük boy olanını almam.

Özlemişim yazmayı yahu bundan sonra sık sık yazacağım :)

Sevgiler,
Ebru



3 yorum:

  1. güle güle kullan,touche eclat'ı kullanıştım ve çok beğenirim:)

    YanıtlaSil
  2. Bu rimeli merak ediyordum teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. rimeli merak ediyordum, en kısa zamanda bende deneyeceğim:)

    YanıtlaSil