21 Ocak 2016 Perşembe

Despada Güneş Gözlüğü

Merhabalar,

Kış aylarında güneş gözlüğünden bahsetmek çok komik olabilir :) Ben kendimden yola çıkarak ne yazık ki gözlerim hassas olduğu için soğuklarda gözlük kullanıyorum. Gözlerimde akma olduğu için ve yaptığım makyaj bozulacağından dolayı bunu yapmak zorundayım. Arada metroya bindiğimde gözümde unutunca biraz komik bir durum oluşuyor ama buda benim unutkanlığım :)

Despada markası ile Renginibul etkinliğimizde tanıştık. Genelde daha önce duymadığımız markalara karşı ön yargılı olduğumuzdan dolayı :) buna bende dahilim acaba diye sormadan edemedim. Kullanmaya başladıktan sonra camlarının kalitesi beni benden aldı. Özellikle uzak yolda denedim çünkü eğer gözlük camı kalitesizse bir saati geçmeden inanılmaz baş ağrısı yapıyor. Bunu bilmeyenleriniz varsa mutlaka dikkate alın. Neredeyse bütün gün gözümde kalmasına rağmen hiç bir rahatsızlık vermedi. Ayrıca inanılmaz renk ve model seçeneğine sahip bir marka oluşu ve trendleri takip ediyor olması çok güzel diye düşünüyorum. Fiyatları diğer markalara göre çok daha uygun 110-200 tl civarı olması gerekiyor demek ve almak isterseniz benden mutlaka tavsiye ederim. Bir sonraki yazımdan görüşmek üzere...

Sevgiler,
Ebru




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder