19 Ağustos 2015 Çarşamba

Sana Kapak Olsun (Sponge Bob Kapak Tasarımı)



Merhabalar,

Uzun bir aradan sonra tekrar bloguma kavuştum. Tatil ve hastalıklar derken sanırım gerçekten ilk kez bu kadar ara verdim. Bu sıkıcı konuyu bir kenara bırakıp yukarıda gördüğünüz kendi tasarladığım telefon kapağımdan bahsetmek isterim.

Sana kapak olsun sitesini çok duygum ama bu tür şeylere internet üzerinden almayı çok sevmiyorum. Sevgili arkadaşlarım bu hafta sonu güzel bir etkinliğe imza atacaklar 4mevsimkadını bence çok orjinal bir isim. Şimdiden hepimiz merakla bekliyoruz.

Sponsorlarımızdan sanakapakolsun.com etkinlik öncesinde hediyelerimizi göndererek bizleri çok mutlu etti. Özellikle kapağın silikon olması hem dayanıklı hemde telefonunuz yere düştüğünde ağır bir darbe almasını önlüyor. Bende en çok sevdiğim sünger bob karakterini beğendim ve internetten bulduğum bu resmi tasarladım ve sanırım elime ulaştığı günden beri hiç çıkartmadım :) Eğer sizde hayalinizdeki kapağı tasarlamak istiyorsanız mutlaka sanakapakolsun.com'a bir göz atın derim.

Sevgiler,
Ebru


1 yorum:

  1. Tatlımmmmm öncelikle geçmiş olsun :( kapak süpermiş güle güle kullan.

    YanıtlaSil