10 Ağustos 2015 Pazartesi

Avon ile Kendin Ol Parfüm Serisi


Merhabalar,

Yeni bir hafta başlangıcı ve içimizi açacak Avon markasının yep yeni kendin ol serisi ile karşınızdayım. Bu seride özellikle benim favorim BeFun hem içerisindeki misk kokusunu çok seviyorum. Parfümlerin Edt olması kalıcılık sürelerini kısaltıyor lakin zaten bunlar gibi parfümler yaz aylarına yakıştığı için daha hafif ve bu güne kadar bir çok edt parfüm kullandım.

Yaz aylarında çok ağır parfümleri ben sevmiyorum  genelde kullandığım parfümlerin yarısı Avon markasına ait özellikle eskilerden Tomorrow EDP benim favori parfümlerinden bir tanesi diyebilirim.

Parfümlerin fiyatları şuanda indirimde 16 TL normal fiyatı 35 TL edt parfüme göre şuandaki fiyatı gayet makul olduğunu düşünüyorum. En azından kimin ürettiğini biliyoruz ayrıca doldurma parfümlerden daha iyi bunu hiç bir zaman unutmayın.

Güzel bir hafta diliyorum....

Sevgiler,
Ebru





1 yorum: