28 Ağustos 2015 Cuma

4Mevsimkadını İstanbul Gönen Otel Eventi


Merhaba Arkadaşlar,

Geçtiğimiz hafta İstanbul Gönen Otelde gerçekleştirilen #4Mevsimkadını etkinliğine katıldım.
Sevgili arkadaşlarım Pınar,Yasemin,Nihan ve Şafak bu harika organizasyonda bizleri bir araya getirdiler.

Her şey harikaydı sponsorlarla ilgili kısmı bir sonraki postumda sizlerle buluşturacağım. Herkesin eline sağlık çok uğraşmışlardı ben çok beğendim. Aşağıda etkinlik ile ilgili detaylı resimleri görebilirsiniz.

Gönen Otel bizlere harika atıştırmalıklar hazırlamıştı gerçekten hepsi birbirinden mükemmeldi.

Özellikle kişiye özel hediyelerle beni kendimden geçirdiklerini söyleyebilirim :) İstanbul Gönen Otelede bizlere ev sahipliği yaptıkları için kendi adıma ayrıca çok teşekkür ediyorum.

Evet o zaman çok uzatmadan resimlere geçelim ;))







2 yorum:

  1. canım geldiğin için biz teşekkür ederiz. Ayaklarına sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir gündü, seninle tanıştığıma da çok memnun oldum :)

    YanıtlaSil