3 Nisan 2014 Perşembe

CONCEALER KARŞILAŞTIRMASI

Herkese günaydın umarım güzel bir gün olur. Bugün çekmecemde bir dolu kapatıcı ile karşılaşınca ve hepsini denemiş olduğumu farkedince  hemen yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim. Ve çok uzatmadan başlamak istiyorum. :) 

                                                                     

Essencesin Cream Concealerı fiyatına göre iyi iş başaranlardan bir kaç kez denedim sadece bende bir kaç saat sonra topaklanma yaptı. Bu biraz hoşuma gitmedi ama her ciltte aynı sorun olur mu onu deneyip siz karar vereceksiniz. Genel yorumlarda alıp kullanan kişiler çok memnun.























                                                                  ♥   

İşte son zamanlarda vazgeçemediğim The Balmın ürünü Time Balm Concealer çok hevesle aldım kendisini lakin ben göz altına değil göz kapaklarıma aydınlatsın diye kullanıyorum. Göz altlarıma çok açık geldi rengi hoşlanmadım.                                                
                                                                       

Loreal Perfet Match ürünü alırken birde pudrasını aldım ve pudrasından çok memnun kaldım. İşte aradığım ürün bu derken renginin biraz koyu olduğuna karar verdim. Almadan önce denememe rağmen evde farkı durdu sanki ama kalitesi gayet iyi ve herkese tavsiye ederim.                                       


                                                                       ♥   

CLINIQUE Markasını denemek istedim. Yani diğer ürünlerin fiyatları bir birine yakın ya bakalım pahallı alınca ne fark ediyormuş. Sonuç verdiğim paraya yazık oldu bir sonraki concealer inanın hepsinden daha başarılı yani ücreti yüksek olan her ürün iyi sonuç vermiyor bilginize.
                                                              

                                                                    ♥   

Veee gelelim 3 gün önce aldığım Rimmel London Wake Me Up  Concealerına bu nedir arkadaş diyesim geldi bu kadar uygun ve sonuç bu kadar başarılı wow herkese canı gönülden öneriyorum. Bunu alın başka bir şeye ihtiyacınız olmayacak. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder