21 Nisan 2014 Pazartesi

AMWAY ARTISTRY AKSESUARLARI

Bu ürünleri anlatmaya nereden başlasam bilemedim doğrusu Esracığımın yani Kırık Şemsiyenin etkinliğinde hediyelerinin arasındaydı. Fırçaları henüz test etmeye kıyamadım :) Kalite olarak çok başarılı tüylere sahipler. Özellikle benim aynaya çok ihtiyacım vardı ve gerçekten çok şanslıyım ki setinin içerisinde aynada vardı ve bir yerinin büyüteçli olması göz makyajında benim işime çok yaradı. Eyeliner çok iyi siyahlık veriyor ve rimeli de çok başarılı daha önce duymadığım bir marka olmasına rağmen ürünlerini çok beğendim. Ruja gelirsek kalıcılığı beni çok şaşırttı ve bana gelen rengide çok beğendim. Tekrar Esraya çok teşekkür ederim bu güzel hediyelerle beni buluşturdu. Diğer ürün seçenekleri için TIK TIK.

Sevgiler,
Ebru







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder