23 Şubat 2014 Pazar

The Balm Aydınlatıcı (Mary - Lou Manizer) Detayları...

Eveettt :) Hafta sonunun son gününde gününüz aydınlık olsun diyerek yazıma başlamak istiyorum. :) The Balm alışverişinde bu tatlı bayan çıktı karşıma ve bu kadar fonksiyonel olduğunu bilseydim daha önceden tanışırdım kendisi ile diye düşünüyorum. Böyle duru güzel bir ışıltı veriyor yüzünüze, hatta ben far olarak bile kullandım, göz pınarlarında çok güzel bir ışık veriyor daha ne olabilir ki dimi :) Balmın bir ürününü beğenmedim onuda ilerleyen yazılarımda paylaşacağım. Diğer pahallı ürünleri bilmiyorum ama bence hiç gerek yok balm bu konuda bir numara. Aşağıdaki resimde daha önceden makyajım da uyguladığım aydınlatıcının etkilerini görebilirsiniz.

                                                   Herkese İyi Pazarlar...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder