11 Şubat 2014 Salı

Hayatı Makyajla Günün Makyaj Uygulaması :)

Eveeetttt :) Bugün de artık o kadar ürünü alıp ne yaptığımı göstermem gerektiğini düşündüm. Kendime yada bir başkasına makyaj yapmayı çok seviyorum. Umarım ilerleyen dönemlerde profesyonel olarakda eğitimini alabilirim. Bu yaptığım makyajda hangi ürünleri kullandım sizlerle paylaşmak isterim.

1. The Balm Shelter     
2. The Balm Far Bazı
3. Loeral True Match Fondöten
4. Loeral True Match Concealer
5. Farlar The Balm Voyage ve Balm Jovi
6. The Balm Mary-Lou Manizer (Aydınlatıcı)
7. The Balm Hot Mama (Allık)
8. The Balm Voyage First Officer (Ruj)

Önceden benimde yaptığım bir hata vardı onu da sizlerle paylaşmak isterim. Fondöteni sürdükten sonra bronzing powerı yüzümün bütününe bocalıyordum. :) Ne kadar boyunla yüz aynı tonda olsa bile hiç bir zaman istediğim makyajı yapamıyordum. Araştırmalarım sonucunda doğrusunu buldum ama biraz geç oldu :) Bana göre aslında cilt tonunuzdan kullandığınız fondötenin bir ton açık renk olması makyajın gidişatını önemli derecede değiştiriyor. Kullandığınız allık, kaliteli farlarında tabiki çok önemi var. Fırçalarında önemini söylemeliyim. Bence uygun fiyatlı ürünlerinde kaliteli olması gerekiyor çünkü herkesin maddi gücü ürünleri almaya yetmiyor. Sosyal mesaj vermeye kalkarsam bu yazı bitmeyecek :)Makyaj yaptığım gün saçlarımı da yaptırmıştım resmini eklemeden geçemedim. Umarım günün makyaj uygulamamı beğenirsiniz.


























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder