29 Mart 2017 Çarşamba

Pink Clove Fashion


Merhabalar,

Uzun zamandır Yurt dışı alışverişi yapsam mı yapmasam mı nasıl olur diye düşünüyordum. Çünkü genelde büyük beden ürünler de çok risk alamıyoruz dokunup seçip giyip almayı tercih ediyoruz. Durum böyle olunca kararsızlıklarla dolu zaman akıp geçti. Sonun da tarz olarak beğendiğim bir site buldum. Ne kadar büyük beden olsam da istediğim tarzda ürün bulmakta zorlanıyordum.

Pink Clove sitesini incelerken bu senenin trendi olan omuz kısmı açık olan bluzu seçtim. Onarın beden kısımları bizden farklı ve bu konuda bildiğimiz metreyi alıp omuzlardan başlayarak aşağı doğru ölçüp bir köşeye yazdıktan sonra ürünleri tek tek incelemeye başladım. Ben beden olarak 22UK seçtim sizde bir bakın derim. Kumaş kalitesini çok beğendim. Sanırım bundan sonra sık sık yurt dışından alışveriş yapmak isteyeceğim.





2 yorum: