31 Mart 2017 Cuma

Grafea Sırt Çantası


 Merhabalar,

2017'nin en trend modası, sırt çantaları oldu. Hafta içi bilgisayar taşıdığım için işten eve bende normal çanta kullanamaz olmuştum. Zaten sırt çantasına yabancı değilken bir araştırmaya gireyim dedim. Bana uygun daha renkli daha canlı ve kullanışı daha kolay bir sırt çantası bulabilir miyim? sorusunu sorarken ve sosyal medyada araştırma yaparken Grafea çıktı karşıma :)

Sitelerine girip incelemeye başladım. Sanırım hayatım boyunca hiç bu kadar kararsız kalmamıştım. Çanta alt tarafı deriz ama çeşit renk ve tasarımlar o kadar iyiydi ki sanırım iki saatimi aldı karar vermek. Sizde buraya TIK layarak benim ne demek istediğimi çok daha iyi anlayabilirsiniz.

Kargo kısmına gelirsek iki hafta içerisinde sorunsuz bir şekilde geliyor. Özel bez çantası da çantanızı korumanız için tasarlanmış ve kargonun içerisinden çıkıyor. En ince detayını düşünen markalara ayrıca bayılıyorum. Ben çok severek kullanıyorum.

Sevgiler,




2 yorum:

  1. ama bu çantanın renkleri harika ne kadar güzel güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Ben çok beğendim bu çantayı. Gördükçe alasım geliyor.Bir kaç renk de gözüme kestirdim :)
    SEvgilerle :)

    YanıtlaSil