7 Eylül 2016 Çarşamba

Avon Big & Multiplied Hacim Veren Maskara / Rimel


Günaydın,

Buket ile yeni bir etkinliğe hazırlandığımız için bu aralar blogumu yine boşlamış bulunuyorum. Gerçekten hem iş hem iki internet sitesinde yazı yazmak ve ardında bir etkinlik süreci kendime vakit ayıramıyorum. Şikayet etmiyorum asla çünkü çok severek yapıyorum. Gelelim Avon'un maskarasına ilk kullanışta hiç fena gelmedi lakin sanırım ben çok beklettim. Bu ne mi demek kuruttum açık bıraktım kapağını ve en aşağıdaki resimde göreceğiniz gibi tortular oluşmaya başladı.

Durum böyle olunca gerçekten kullanmak hiç içimden gelmedi. Benden size tavsiye eğer maskaranızı kullanmayacaksanız açmayın hava ile temas edince çok çabuk bozuluyor. İşte maskara ile maceram başladı ama sonlanamadı. Kendisine şans verip almak çok isterdim ama elimde o kadar maskara var ki önce onları bitirmem gerekiyor. Aç gözlülük yapmamak lazım :) ama biz her yeni ürünü denemeye bayılıyoruz.....

Sevgiler,
Ebru



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder