20 Eylül 2016 Salı

Real Techniques Flat Contour 301



Merhabalar,

 Hafta başlangıcı gelmişken 2 hafta önce aldığım lakin henüz kullanmaya kıyamadığım bu şahane bakmalara doyamadığım fırçamın yapısından bahsetmek istiyorum. Fiyat bazında baktığınız zaman gerçekten biraz yüksek ama kıl yapısı ve kalitesine değecek derecede olduğunu düşünüyorum.

İndirim zamanı bile 74 TL civarında olduğunu hatırlıyorum gerçi çok uzun zaman geri vermeyi düşünsem bile bir türlü elim gitmedi ve sonunda koleksiyonumda durması gerektiğine karar verdim. Bu yeni serinin far fırçasını da almak niyetinde olduğumu söylemeden geçemeyeceğim. Yapı ve kullananların yorumlarına bakınca çok memnun olduklarını gördüm. Eş değer farklı markalardan almak mümkün mü milyonlarca marka ve kontör fırçası var hepimiz biliyoruz. İşlevleri neredeyse aynı gibi ama işte tasarım harikası olması ve kıl yönünden uzun ömürlü olmasını göz önünde tutarsak bence bir tık ileride diye düşünmekteyim. Severek kullanacağımı düşünüyorum tabi süs gibi izlemeyi bırakabilirsem :)

Sevgiler,
Ebru



3 yorum:

  1. Fırça çok güzelde fiyatı biraz fazlaymış :))

    YanıtlaSil
  2. Geri verme sakın :)) benim de gözüm var bunda bir indirimde alacağım kesin :D

    YanıtlaSil