25 Eylül 2014 Perşembe

HAYATI MAKYAJLA EVENT SPONSORLARI



Merhabalar,

Artık etkinlik postumun sonuna geldim. Değerli arkadaşlarım ve kıymetli blogger dostu sponsorlarımızda bizlerle beraberdi. Herkese çok teşekkür ediyorum. Makyaj ve güzellik blogu olarak en azından bana yakışır hediyeler verdiğimi düşünüyorum ve gerçekten çok mutluyum. Markalarda buna yönelik hassas ve özel davrandıkları için çok teşekkür ediyorum. Evet çok uzatmadan hadi hep beraber bakalım kimler varmış kimler ;) İsimleri görüyorsunuz hepsini tek tek postlarımda değerlendirip yayınlayacağım en aşağıya isimlerini yazıyorum. Öncelikle denemem gerekiyor daha sonrasında sizlerle paylaşacağım.

Sevgiler,
Ebru


























Değerli Sponsorlarımız;

Dove
Kliksa
Pielor
İxora
Senem Bouüique
Farmasi
Hediye Rengi
Berkay Mum
Gizem Şeker Çikolata
MUMYAK
Bebak
Cosmed
Otacı
Coca Cola
Keremika
Essence
Gratis
SAÇ BAKIM DÜNYASI
Kertil Çam
DOA KOZMETİK
Plus Canvas 
Doğadan
Dalton Kozmetik
Farinabella
Hc Hair Care
Bakım Sepeti
Pakmaya
Özlem Sabun
Nideno
Lotis Pharma
Cyrene
Carte D'or
Cnd Oje
Diva Pırlanta 
WATSONS
Aspire
Splat
Sudo Crem
Derma Dolin
Çiftçiden eve
Les Naturelles Türkiye

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder