11 Eylül 2014 Perşembe

Hayatı Makyajla İle Sonbahara Merhaba Eventi 2



Yeni bir günden herkese merhabalar,

Etkinlik videolarını paylaşmaya devam ediyorum. Sevgili Güzellik Kazanı yani arzu ablamızda bizimle birlikteydi. İnanılmaz güzel bir video hazırladı aşağıda izleyebilirsiniz. Ayrıca değerli sponsorlarımızı da eklemiş. Onun içinde ayrıca çok teşekkür ediyorum. Etkinlikteki hediyelerle ilgilide ayrıca bir video hazırlamış onuda sizlerle daha sonra paylaşacağım. Makyaj blogları,moda blogları ve gezi blogları ile gerçekleştirdiğimiz bu güzel etkinlikle ilgili detaylı resimlerle de sizi bir araya getireceğim. Bu konuda bana destek veren blog arkadaşlarımıda çok teşekkürlerimi sunuyorum. Gerçekten inanıyorum ki bizler bir birimize destek olursak çok daha güzel işlere imza atacağız.

Sevgiler,
Ebru



                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder