19 Eylül 2014 Cuma

PARFÜM DENİNCE AKLA İXORA GELİR




Uzun zamandır marka kokuları deniyorum yada daha önce kullandığım ve değiştirmek istemediğim ürünlerde dönüp duruyordum. İxora'nın daha önce bir kaç ürününü kullandım ve açıkçası çok beğenememiştim. Taki bu harika Whisper kokusunu denediğimden beri aklımda uzun bir süre başka bir markayı kullanmayacağım konusunda kanaat getirdim. Yorum yapmadan önce şişesinden de anlayabileceğiniz gibi bir kaç kez kullandım. Arkadaşlarımın düşüncesi ah bu koku kimden geliyor harika kokuyor :) dediler. Sanırım yaklaşık 6-7 saat beraber sohbet ettik ama sonunda yine aynı şey yani kokunun kalıcılığı bir harika. Gerçekten bu yeni koku için ixorayı tebrik ederim bu sene benim için vazgeçilmez olacaksın. Ayrıca kokunun detayları şu şekilde Koku ailesi: Çiçeksi-meyvemsi Üst nota: Pembe biber, bergamot, armut, kuş üzümü Orta nota: Yasemin, gardenya Dip nota: Paçuli, amber, musk. Herkese canı gönülden tavsiye ederim.

Sevgiler,
Ebru





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder