22 Temmuz 2014 Salı

DOĞUM GÜNÜ ALIŞVERİŞİM KLİKSA.COM



Uzun zamandır ihtiyacım olan ne var diye düşünürken aklıma saç düzleştirici geldi. İnternetten alışveriş yapmayı çok seviyorum çünkü saatlerce mağaza dolaşmaktan hoşlanmıyorum. Yeni bir site keşfettim www.kliksa.com hemen araştırmaya başladım zaten philips markası dünyaca ünlü olduğu için ve özellikleride tam istediğim gibi çıktığından hemen aldım. Bu aralar en çok hoşuma giden kargoların bazı sitelerde hemen gelmesi ve kliksa'da bunlardan biri oldu. İçinin seramik olması ve saçlarıda kırmaması çok güzel. Markanın ismi ve ürünün kalitesi birleşince tadından yenmiyor :)

Daha önceden arkadaşımda denediğim düzleştiriciler de dakikalarca ısınmasını bekliyordum. Birde baktım fişe takınca saniyesinde ısındı bu özelliği de bir harika. 2 yıl boyunca garantisi var ve kablosu o kadar uzun ki bence bu özelliği de çok önemli kendinizi göreceğiniz ayna eğer uzaktaysa büyük işkenceden sizi kurtarıyor. Kliksa.com kişiye özel bir çok seçeneğe sahip güvenilir bir site eğer bakmadıysanız tavsiye derim.


    Herkesin yeni yaşı sağlık, mutluluk ve huzur getirmesini diliyorum.


Sevgiler,
Ebru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder