27 Ocak 2014 Pazartesi

Günlük Makyaj Tüyoları

Makyajın ışıltılı ve doğal görünmesi benim için önemlidir. Bu yüzden bazen deneme yanılma yöntemiyle cildime en uygun tonları bulmaya çalışırım. Tabii bir de rimel ve ruj gibi günlük makyajımdan asla eksik etmeyeceğim ürünler vardır.

Sizlerle, arkadaşlarımla buluştuğumda yaptığım makyajı, kullandığım ürünleri ve uygulamasını paylaşmak istedim.


  Makyajsız halime bakarsanız makyaja çok da ihtiyaç duymadığımı görebilirsiniz. Ama göz altı kapatıcısı, ruj ve rimel olmadan da bir eksiklik hissettiğimi söyleyebilirim. Aslında makyajı daha canlı bir görünüm elde etmek için kullanıyorum desem yalan olmaz.

Makyajıma ilk olarak Laura Mercier baz ile başlıyorum. Hem cildimi pürüzsüzleştiriyor hem de makyajımızın silinip gitmesini engelliyor.




 Daha sonra hem canlı bir görünüme kavuşmak hem de göz altı halkalarını kapatmak için L'Oréal Paris göz altı kapatıcısı kullanıyorum.

  
Fondoten, pudra, aydınlatıcı ve allıktan sonra yüz makyajım bitiyor.

Göz makyajımda beyaz ve toprak tonlarını kullanmayı seviyorum. Gözlerimi belirginleştirmek için de Eye Liner vazgeçilmezim.

Severek kullandığım pembe tonlarındaki rujumu da sürdükten sonra makyajımı tamamlıyorum.

Herkese mutlu haftalar!

1 yorum:

  1. Makyajın çok güzel olmuş cnm ;) Çok da güzel anlatmışsın.Takibe alıyorum ,bana da beklerim ;)

    YanıtlaSil