18 Kasım 2014 Salı

Victoria Secret Bronzer


Merhaba Arkadaşlar,

İşlerimden dolayı ürün deneyimlerimi sizlerle paylaşamadım. Şimdi minik bir ara buldum ve hemen yazmak istedim. Victoria Secret Bronzer'ı arkadaşım Amerika'dan getirdi burada var mı bilmiyorum daha önce kullanmadığım bir marka ama aydınlatıcısı çok hoşuma gitti. Onunla ilgili yazımı geçmişten aratıp bulabilirsiniz. Bronzer olarak en çok sevdiğim The Balmın hot maması belki 5 aydır kullanıyorum henüz dibini görmüş değilim :) İlk kez değişik bir bronzer kullandım açıkçası renk olarak diğerinden daha açık olması içerisinde altın alt tonlu olmasını sevdim tam anlamıyla bir makyajda kullanmadım o yüzden çok iyi diyemeyeceğim. Yarın iş dolayısıyla bir resepsiyon var ilk kez yarın deneyeceğim. Vücut spreylerini denedim ama bence kozmetik iyi isim yapması harika ürünlere sahip olacağı anlamına gelmiyorum. Şimdilik bu kadar ilerleyen günlerde daha detaylı yazılarımla sizlerle olacağım. Veee o zamana kadar kendinize çok iyi bakın....

Sevgiler,
Ebru




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder