21 Kasım 2014 Cuma

L'Oreal Infallible 24 Hour Foundation


Merhaba Arkadaşlar,

Herkese harika bir hafta sonu diliyorum. Gratis'teki indiriminden aldığım bu harika ürünü sizlerle paylaşmak istiyorum. Fondötenim bittiği için yeni bir arayışa girmiştim. Aslında daha önceden de L'oreal'in True Match'i kullanıyordum. Sıkıldığım için değiştirmek istedim ve gerçekten o kadar marka kullandım arada baya bir fark olduğunu düşünüyorum. Kapatıcılık konusunda inanılmaz başarılı fiyat olarak indirimden alırsanız 35-40 Tl civarındaydı sanırım yanlış hatırlamıyorsam. Sürme şekli olarak ben süngerde daha başarılı sonuç verdiğini düşünüyorum. Uzun bir süre artık kullanacağım tek fondöten diyebilirim o yüzden çok mutluyum. Kalıcılık süresi harika ıslak bir yapısı var benim cildim hava soğuk olunca kuruma yaptığı için bendeki etkisini duruşunu çok sevdim. Çeyreği bitti umarım yakın zamanda bir daha indirim olurda hemen stoklarım. Eğer fondöten arayışındaysanız ve farklı bir ürün arıyorsanız ayrıca kapatıcılığıda olsun diyorsanız ürünü canı gönülden tavsiye ederim. Yağlı ciltler için uygun mu mutlaka test etmelisiniz. Kendinize çok iyi bakın :)

Sevgiler,
Ebru



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder