28 Kasım 2014 Cuma

Farmasi Mini Far Paleti

Merhaba Arkadaşlar,

Umarım her şey yolunda gidiyordur. Bugün Farmasi markasının minik paleti ile sizlerle beraberim. Farmasi ürünlerini neden sevdiğimi daha önce bir çok kez dile getirmiştim. Öncelikle ürünlerin kokuları çok hoşuma gidiyor. Yapısal olarak beni cezbediyor ve BB kremleri CC kremleri hem güzel kokuyor hemde kapatıcılığı ve yüze nem vermesi de bir harika diyebilirim. Far Paletindeki renkler muhteşem kalıcılığı aynı şekilde bir o kadar iyi diye düşünüyorum. Hem uygun ücretli olması hemde güzel bir sonuç yakalamak istiyorsanız bu marka tam size göre. Önceleri simli yada pırıltılı olan farlara karşı bir ön yargım vardı pigmentasyon olarak sıkıntı yaşarım diye düşünüyordum. Aşağıdaki resimlerden ne kadar şahane olduklarını sizlerde görebilirsiniz. Ayrıca bu farların içerisinde barındırdıkları farklı tonlardaki renklerde bir harika tek bir far ile mükemmel görüntüye ulaşabilirsiniz. Ben severek kullanıyorum canı gönülden tavsiye edebilirim. Güzel bir akşam geçirmenizi dilerim...

Sevgiler,
Ebru



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder