23 Kasım 2014 Pazar

Essence Nail Art Sparkle Sand


Merhaba Arkadaşlar,

Umarım iyisinizdir bugün Essence'in nail art serisindeki bende olan ojesinden bahsetmek istiyorum. Genelde kullandığım ojeleri bugüne kadar paylaşmadığımı farkettim. Yeni yıla 1 ay gibi bir zaman kaldı ve şimdiden hangi makyajı yapsam hangi ojeyi sürsem diye düşünüyordum. Benim kış aylarındaki vazgeçemediğim rengim bordo genelde çoğu kişide bu rengi görüyorum. Hazır bordo ojem varken birde üzerine bu güzel minik simleri olan top coat'ı sürmek istedim. Ben sonucundan çok memnun kaldım :) Sempatik bir ışık yayıyor diye düşünüyorum. Kocaman simleri sevmediğim için bu en ideali diye düşünüyorum. Hemen kurumasınıda çok sevdim. Eğer yeni yılda tırnaklarım biraz daha ışıltılı olsun diyorsanız bu oje tam size göre :) Bence diğer renklerin üstüne bile harika durabilir diye düşünüyorum. Aşağıda bordonun üzerine nasıl durduğunu görebilirsiniz.

Sevgiler,
Ebru






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder