26 Kasım 2014 Çarşamba

Essence Big Bright Eyes Jumbo Pencil



 Merhaba Arkadaşlar,

 Sanırım bir kaç gündür Essence ürünlerinden gidiyorum kullandığım ve çok sevdiğim bu harika göz  kaleminden bahsetmeden edemedim. İlk aldığımda deneme ürünü olmadığı için normal beyaz renk sandım. Sonrasında bir baktım ki :) simli beyaz hatta sanki kremsi gibi bir rengi olduğuna karar verdim. Soruyorum size çok mu çok güzel ? :) Ben göz pınarlarıma ve göz içerisine kullandım disko topu gibi ışıltı veriyor renk değiştiriyor adeta bu kadar seveceğimi hiç düşünmemiştim. Yalnız bir konu var kalemin uç kısmı diğer göz kalemlerine göre sanırım simlerden dolayı biraz sert çok nazik hareketlerle yavaşça sürmeniz iyi olur :) Ben ilk denememde gözümü çizer gibi oldum nazikçe uygulandığında bir sorun yaşamıyorsunuz. Bir konuda daha en çok 3-4 saat kalıcılığı var daha sonrasında tazelemek gerekiyor. Işıltılar duruyor ama ilk beyazlık kalmıyor göz içlerinde diyebilirim. İyi yönleriyle yada kötü kısmı ile düşüncelerimi sizlere aktardım. Alma kararını sizlere bırakıyorum.

Sevgiler,
Ebru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder