24 Kasım 2014 Pazartesi

Essence 3D Eyeshadow



 Merhaba Arkadaşlar,

Essence ürünlerinden devam ediyorum :) 3D farlarını daha önce kullanmıştım. Bu içlerinden en beğendiğim oldu simli farlarım bir kaç tane var renkleri bu minik tekli far kadar başarılı değildi. Aşağıda da resimlerini göreceğiniz gibi aslında gri gibi gözüken far sanki mora çalıyormuş diğeri ise sedefli bir beyaz incitanesi gibi ben çok sevdim. Yeni yılda bu ikili ile bir makyaj çok hoş durur diye düşünmekteyim. Kalıcılığı konusunda bakalım sınıfı geçebilecek mi kullandıkça göreceğim. İlk izlenim olarak ben çok beğendim. Dediğim gibi her zaman illaki çok pahallı ürünler her zaman süper olmuyor uygun fiyatlı bir marka olarak bazı ürünlerini çok başarılı buluyorum. Bana göre Golden Rose'dan daha iyi diyebilirim. Ben çok beğendim sizde her zaman yanınızda taşıyabileceğiniz far arıyorsanız üstelik iki renk bir arada Essencesin bu 3D farlarından tercih edebilirsiniz. Diğer seçeneklerede göz atmayı unutmayın :)

Sevgiler,
Ebru




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder