22 Ekim 2014 Çarşamba

Wet N Wild Perfect Pair Lip Wand Brandy Wine 122A


Merhabalar,

Bugün sevgili arkadaşımın benim için Amerikadan getirdiği harika dudak kalemi ve rujla buluştum. Bir çok ürün getirmiş sırayla paylaşacağım :) Buradaki Gratislerde var mı daha önce hiç dikkati mi çekmedi eğer varsa diğer ürünlerinide denemek isterim. Bu konuda gözünüze takılan bir mağaza varsa paylaşırsanız çok sevinirim. Yurt dışı ücreti aşağı yukarı 10 Tl civarına denk geliyor. Yapısal olarak çok yumuşak ve dudakta pütürlük yapmıyor. Rengini aşağıda görebilirsiniz. İki kısımlı olması ayrıca ilk başta renkler çok aynı gözükmesine rağmen sürdüğümde tonları ayrı olmasıda çok hoşuma gitti. İçerisinde ki pırıltılar çok hoş ücret kısmına bu ürüne değmiş diye düşünüyorum. Ben çok sevdim varsa bir başka renginide almayı çok isterim. Güzel bir gün geçirmenizi dilerim.

Sevgiler,
Ebru






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder