24 Ekim 2014 Cuma

Wet n Wild Coverall Concealer


Merhaba Arkadaşlar,

Bugün cuma işte olanlar eğer cumartesi çalışmıyorlarsa hemen günün bitmesini temenni ediyorum. Bir kaç gündür Gratis'in Wet n Wild Markasının ürünlerini yazıyorum. Bundan önceki yazılarımda ürünleri çok başarılı bulduğumu söylemiştim. Bu ürün için çok iyi düşüncelerimin olmadığını belirtmek isterim. Benim concealer yani kapatıcılarla ilgili baya tecrübem olduğu için ve değişik markalarını denediğimden bu ürünü hiç beğenmedim. Gelelim ürün hakkında ki yorumlarıma en açık rengi almama rağmen gayet buğday çıkması çok komiğime gitti. Tester yoktu deneyemedim ve özellikle dışarıdan koyu gözüktüğü için en açık rengini almayı tercih ettim. Hevesli bir şekilde denemek için sürdüğümde yapısal olarak çok mat ve kuru o kadar denemeler yaptım ama böyle bir kapatıcı ilk kez görüyorum benim gerçekten hiç hoşuma gitmedi. Aranızda almak isteyen varsa ben önermiyorum yada daha önce kullandıysanız yada sizde aynı etkiyi yapmadıysa paylaşırsanız sevinirim. Aşağıda ki resimde anlaşılıyor. Param çöpe gitti üzgünüm.

Sevgiler,
Ebru



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder