22 Ekim 2014 Çarşamba

Wet n Wild Coloricon Bronzer


Merhabalar,

Gratis alışverişimin detaylarına gelelim. Aslında pudra'mın bittiğini görünce ilk alacaklarım arasına girmişti. Sanırım çok acelem vardı üzerine bakmadan aldığım için kendime çok güldüm :) Neyse ki en azından hiç işe yaramayacak bir ürün almamışım diye düşünüyorum. Yani bir bronzer'ı pudra olarak kullanmak evet olabilir ama biraz daha koyu olsaydı olurdu. Ben bu ürünü aşağıda göreceksiniz aydınlatıcı olarak kullanacağım. Bu konuda benim çok hoşuma gitti. Param boşuna gitmediği için mutlu oldum. Yapısal olarak yumuşacık içerisinde pırıltılar var ama böyle kozmetik ürünlerini ben kokulu istiyorum. Bu benim tercihim ne yapabilirim çok ağır kokusu olan ürünleri kullanamıyorum. Bir süre sonra kokuları geçse bile sevemedim. Aydınlatıcı olarak benim çok hoşuma gitti o yüzden bu türde bir ürün arıyorsanız bunu tavsiye edebilirim.

Sevgiler,
Ebru





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder