17 Ekim 2014 Cuma

GRATİS ALIŞVERİŞ DETAYLARI



Merhaba Arkadaşlar,

Gratis indirimden yararlanamadım ama almak istediğim ve biten ürünlerimi dayanamayıp aldım. Sanırım bir aydır kendime hiç bir kozmetik ürünü almadım. İnanın dayanmak çok zor bu duruma bu kadar makyaj ürünlerine aşık olup kendini alışveriş yapmamak için tutan kadınlara imreniyorum. Bazen düşünüyorum artık almaktan hiç kullanmadığım ürünler var ki boşa para harcamak aslında yinede yeni bir ürün almak biz bayanları çok mutlu ediyor :) Gelelim aldığım ürünlere;

Real Techniques miracle complexion sponge/süngeri aslında şuanda söyleyebileceğim çok  fazla bir yorum yok henüz kullanmaya kıyamadım kullandıktan sonra mutlaka blogda detayları yazacağım.


Komedi bir hata  yaptığımı belirtmek isterim. Aslında çok hızlı alışveriş yaptığımı düşünüyorum şuanda çünkü pudra ararken bu bronzer'ı almışım :) Aslında yine pudra olarak kullanabilirdim rengi açık diye :) kullanamam onunda sebebini yine ürünü başka bir postumda yazacağım.

Elimde o kadar göz altı kapatıcısı olmasına rağmen bir yenisini eklemeden olmazdı bakalım bu ürünü sevecekmiyim sizlerle paylaşacağım.

Loreal gençlik şifesi daha önce bu kremle ilgili bir yazı yayınlamıştım. Bu üçüncü alışım ben çok memnunum detaylarını daha önceki postlarımdan inceleyebilirsiniz.

Belirli bir alışveriş yaptıktan sonra bildiğiniz gibi dilerseniz indirimli ürünlerden alabiliyorsunuz. Ben Gliss'in ürününü denemiştim ve çok başarılı bulmuştum. Bakalım pantene bu konuda nasılmış deneyimlerimi sizlerle paylaşacağım.

Veeee yine meraktan sanki çok sık takmak kirpik kullanıyormuşum gibi kendime hemen aldım. Cumartesi günü yeğenlerimin doğum günü var kullanacağım bakalım nasıl duracak bende merak içerisindeyim :)

Umarım beğenmişsinizdir. Az alışverişli günler dilerim .... :)

Sevgiler,
Ebru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder