1 Ekim 2014 Çarşamba

ELİTE FİXATOR



Merhaba Arkadaşlar,

İşe gidenler için son gün umarım harika güzel iki gün geçirirsiniz. İşte Mac'ten sonraki denediğim ilk sabitleyici sprey elit kozmetiğin fixator'ü bir kaç kez denedim. Sonucunu hiç fena bulmadım önce biraz ön yargılıydım ama kullandıkça hoşuma gitti. Açıkçası fiyat olarak çok uygun illa çok ucuz ürünler işe yaramaz diye bir ön yargı olmamalı diye düşünüyorum. Sadece biraz sanki içerisinde çok fazla sıkıldığında alkol gibi bir his verdi normalde tabiki iki fıs fıs sıkılması gerek bu tamamen benim ilk kullandığımda yaptığım hatadan da kaynaklanıyor olabileceğini düşünüyorum. Pigmentasyonu düşük bir farda kullandım ve aldığım sonuç Mac fix plustan bir farkının olmadığını düşünüyorum. Ayrıca verdiği parlaklık ve kalıcılık süper. Sizde artık kozmetiğe çok para verdim yada bütçeniz pahallı ürünleri almaya yetmiyorsa bu ürünü size canı gönülden tavsiye edebilirim. Aşağıda aradaki farkı görebilirsiniz. Sağlıklı neşe dolu bir hafta sonu diliyorum.

Sevgiler,
Ebru


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder