25 Eylül 2014 Perşembe

HC HAIR CARE CONDITIONER



Merhaba Arkadaşlar,

Hc Hair Care'ı deneyenler hep çok memnun kaldıklarını belirtmişlerdi. Hayatı makyajla sonbahar etkinliğimin sponsorlarından olan markamız bizlere hediye ettiği yoğun vitamin destekli onarıcı saç kremini deneme şansım oldu ve sizlerle paylaşmak istedim. Ayrıca öncelikle aklıma gelen ve sizlerle paylaşmak istediğim bir konu var. Ürünlerin yanında sizlerle güzel içinizi açan resimlerde paylaşmaya çalışıyorum. Bu konuda bana düşüncelerinizi bildirebilirseniz çok sevinirim. En azından bende doğru bir yolda ilerlediğimi öğrenebilirim. Evet gelelim ürünün içeriğine ve özelliklerine öncelikle tüm saç tiplerine uygun olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca ürünün 300 ml olmasıda uzun süreli kullanabileceğimizi gösteriyor. Benim için saç kremi çok önemli çünkü saçlarım çok dökülüyor ve daha önce denediğim bir kaç çok bilinmedik markaların saç kremleri saçlarıma çok zarar verdi. Bu konuda çok dikkatli olmamız gerekiyor. Genelde ben saç kremini saç uçlarına ve çok az hatta minnacık diğer yerlere değdirip hemen yıkamaya geçiyorum. Hc Hair Care'ın bana uygun olduğunu düşündüğüm bir noktada şu boyalı ve diğer saçları yıpratan maddeler içeren bir saçı hem yumuşatıp hemde onarımını sağlamasına yardımcı olması süper bir buluş. Benim gibi saçları çok dökülen kişiler içinde birebir ben 10 gündür kullanıyorum ve sonucundan çok memnun kaldım. Saçlarım taradığımda kırılmadığı için daha az saçlarım dökülüyor hiç dökülmüyor diyemem ama aradaki fark gerçekten mükemmel bu ürünü çıkardıkları için kendilerini tebrik ediyorum ve kullanmayanlar varsa canı gönülden tavsiye ediyorum. Nereden temin edebilirim derseniz Tık Tık ;)

Sevgiler,
Ebru




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder