22 Temmuz 2014 Salı

CYRENE ORGANIC SHEA BUTTER



Artık önceliğim organik ürünler özellikle hayvanlar üzerinde deneyler yapmayan markaları tercih etmeye çalışıyorum. Daha önce şampuanını denediğim Cyrene markasının şimdiyse harika olan shea yağı ile yapılan hem tırnakların kenarlarını yumuşatmak için ürettiği ürününü kullanmaya başladım. Ayrıca dudaklarıda nemlendiriyor açıkçası yaz aylarında çok yandığım için yanık olan kısımlarda da kullandım ve gerçekten doğal olduğu için çok işe yaradığını düşünüyorum. 


Kullanım Şekli: Cyrene Shea Butter doğal olduğu için soğuk havalarda katılaşabilir. Uygulamadan önce parmaklarınızla ısıtınız. Özellikle cildinizin güneşten veya soğuk havalardan kurumuş ve çatlamış bölgelerine olmak üzere nazikçe tüm vücudunuza uygulayınız. Gerekli görüldüğünde işlemi tekrarlayınız.


Ben çok memnun kaldım her zaman doğal ürünleri tercih etmeliyiz diye düşünüyorum. Umarım sizde kullanıp memnun kalırsınız.

Sevgiler,
Ebru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder